MARKETING

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Centralni servis za PHILIPS LCD/LED TV
Centralni PANASONIC servis
Ovlašteni SONY servis
Centralni servis KEYTON masažnih fotelja
Popravak Panasonic uredskih i kućanskih aparata
Visoka obučenost tehničara
Primjena visoke tehnologije
Servis vrhunskih audio i vintage uređaja
Servis vršimo ekološki prihvatljivim materijalima

O nama

Silnica d.o.o. nastala je iz malog obrta 1996 godine prvenstveno kao TV servis. Od tada smo sklopili ugovore sa većinom najvećih proizvođača audio video uređaja, faks uređaja Panasonic i malih kućanskih aparata. Danas smo centralni servis u Hrvatskoj za Philips LCD TV uređaje i Keyton, autorizirani ovlašteni servis za Sony, Panasonic, Sencor,  te ovlašteni servis po uvozniku za Toshiba i Samsung . Tvrtka Silnica ima dugogodišnje iskustvo u popravku Grundig elektroničkih uređaja, servisnu podršku originalnih dijelova te dokumentacije. U servisu imamo potpunu podršku svih navedenih proizvođača te koristimo originalne dijelove naručene od istih. Zajedno sa našim, pažljivo odabranim, servisnim  partnerima pokrivamo područje cijele Republike Hrvatske. Kvalitetu naše tvrtke prepoznali su i naši dugogodišnji partneri, najveći  uvoznici spomenutih brandova Harvey Norman, Metro, Konzum, Pavletić, Sancta Domenica , Eplus (maloprodajni dućani ELIPSO), Technomarket  te nekoliko manjih, ali nama jednako važnih uvoznika smeđe tehnike i malih kućanskih aparata. 

Ujedno održavamo hotelske sisteme , sisteme u  dvoranama za sastanke i pružamo usluge održavanja i opremanja tvrtki. 

Od nastanka tvrtke, naši djelatnici pohađaju stručne tečajeve i seminare te svakodnevno prate novu tehnologiju da bi svojom stručnošću i iskustvom svakodnevno bili na usluzi Vama te znanjem ispunjavali zadatke koje nova tehnologija, u našem poslu,  postavlja pred nas.

Jedan od bitnih uvjeta poslovanja , osim stručne osposobljenosti je i komunikacija između partnera. Time ne mislimo samo na naše ” velike” poslovne partnere, nego i na svaku pojedinačnu stranku koja zatraži naše usluge. Naime, preko naše web stranice jednostavno se dođe do informacije o statusu  donesenog aparata bilo zaprimljenog  na recepciji bilo poslanog iz udaljenog mjesta ili grada. Poslovni parneri, također na sličan način imaju uvid u statuse aparata zaprimljenih od njih samih, na njihovim  prodajnim mjestima te poslanih/dovezenih k nama.

Kako svi ne koristimo blagodati interneta, o statusu uređaja i cijeni usluge, obavijesti šaljemo i SMS porukama. Brzo informiranje naših stranaka jako nam je važn0 !

Silnica  neprestano ulaže u svoju stručnost i organizaciju poslovanja . Aktivno uključujući i svoje servisne partnere širom Hrvatske.

logotipovi
Servis elektroničkih uređaja i smeđe tehnike poznatih brandova
SILNICA - ADRESA: Andrije Žaje 10, Zagreb, RADNO VRIJEME: pon-pet 08-17h
Sustav za klijente
PLAVI PIXEL