Česta pitanja i odgovori ( FAQ )

Zašto se mora platiti „ Konstatacija greške „ odmah kod zaprimanja aparata?

Najteži dio popravka je pravilno konstatirati grešku. Zamjena samog dijela većinom predstavlja rutinski posao. Danas, u vrijeme brze promjene tehnologije i pada cijena novih aparata, vlasnici nakon konstatacije greške, znači u većoj mjeri obavljenog posla, u znatnom omjeru više nego prije odustaju od popravaka i odlučuju se za kupovinu novog uređaja naprednije tehnologije i dizajna. Aparat završava na elektronskom otpadu. Na spomenuti način servis naplaćuje dio vremena i sredstava koje je utrošeno na konstataciju greške. Taj iznos je po formi računa (v. Cjenik ) obračunat u daljnji iznos na računu.

Mogu li popravci trajati i duži period od rečenog i očekivanog?

Da. Postoji više razloga. Popravci se obavljaju po redu zaprimanja. Tako neki popravak aparata može trajati kraći period (jednostavnija greška, potrebni materijal na skladištu ), dok je za neke popravke za konstataciju greške potreban duži period. Servis ne može nikako točno predvidjeti dužinu popravka.  Drugi od razloga mogućeg dužeg zadržavanja aparata na servisu je i isporuka dijelova od dobavljača. Narudžbe obavljaju 1-2 puta tjedno. Na našoj web stranici jednostavnom metodom korisnici naših usluga mogu saznati status aparata.

Zašto je servis ponekad teško dobiti telefonom?

Naša telefonska centrala prvo se javlja porukom i programirana je tako da, ukoliko je linija na recepciji zauzeta, prebacuje poziv na drugu liniju unutar firme. No, često su sve linije zauzete.

Ako imate mogućnost koristite mail silnica@silnica.hr i u kratkom vremenu ćete dobiti odgovor na upit.

Zašto telefon ne daje signal zauzeća, a nitko se ne javlja?

U telefonski sistem tvrtke Silnica ulazi se preko interne kućne telefonske centrale. Ako su sve linije zauzeta kućna centrala se NE oglašava tonom zauzeća, već se nakon određenog vremena javlja nasnimljenom govornom porukom.

Zašto tvrtka Silnica na naš zahtjev ne može odmah izdati novi aparat, jer se naš novi pokvario?

Tvrtka Silnica je servis s ugovornom obavezom prema pojedinim proizvođačima. Samo u određenim slučajevima, definirano zakonom i protokolima unutar servisnog procesa, proizvođač odobrava zamjenski uređaj. A ne tvrtka Silnica.

Kupac svoja prava mora tražiti tamo gdje je dao novce i sklopio kupoprodajni ugovor.

Možemo li dobiti zamjenski LCD TV dok je naš na servisu u jamstvu?

Da! Pod određenim uvjetima. Za pojedinosti se raspitajte na prijemnoj recepciji. Broj TV-a za posudbu je ograničen.

Mi ne živimo u Zagrebu ni bližoj okolici. Kako da ostvarimo prava u jamstvenom roku?

Na jamstvenom listu postoji popis ovlaštenih servisa. Obratite se najbližem servisu, a po potrebi i u dogovoru sa servisom koristite transportnu službu. Isključivo onu koju je preporučio servis. U našem slučaju to je In Time. Narudžbe prijevoza s Vaše adrese moraju ići preko firme Silnica, telefonom ili mailom nam pošaljite svoje podatke koji vas. Uređaji moraju biti zapakirani u ORIGINALNU ambalažu. U protivnom NE JAMČIMO za razbijene aparate u transportu. Po potrebi šaljemo originalne kutije.

Prijavite kvar

Uvjeti korištenja